dissabte, 8 de novembre del 2008

UN BON ESQUEMA PER A LES PROPIETATS TEXTUALS

Clica aquí

8 comentaris:

GinaaA,_ ha dit...

Me'l he copiat però no me'l deixa veure em descarrego el Picasa?
L' has fet amb aquest programa no?

quim cubarsí ha dit...

Sí està fet amb Picasa. Però no sé si per veure´l necessites aquest programa.

roser ha dit...

:O! gràcies Quim, em servirà aquest esquema. He vist que has pogut tornara fer canvis de colors al blog, sense que jo en tingués culpa! :D

Bon cap de setmana!

claudia. ha dit...

crec que no es necessita picasa, perquè jo no el tinc i bé que el veig.
Ei, doncs està currat eh? Gràcies!

antonela13 ha dit...

Va molt bé l'esquema aquest. Me'l guardo per les redaccions,però no es pot guardar? Avera si em deixa.

antonela13 ha dit...

Dons l'he pogut guardar sense el Picasa.
Fins demà! :)

nico ha dit...

Ola Quim, hem sembla que no tinc el Picasa, però jo si què l'he pogut veure.

Bueno gràcies, dew Nico

Guille ha dit...

Està molt be l'esquema que has fet, ens aportarà un gran benefici, i ens traurà un pes de sobre.