dilluns, 24 de novembre del 2008


FANTÀSTIC ESTIU DE SOL, SORRA I SAL
Aquest estiu m’ho he passat genial, anant a la platja amb tots els meus amics i amigues. Me’n recordo que el 19 de juny, quan va acabar tercer d’ESO, el primer que vam preguntar-nos tots va ser: quan quedaríem per anar a la platja? En fi, encara no va acabar tercer pràcticament i tothom ja estava pensant en la platja. Va ser així, el dia següent tothom a la platja amb les motos. Aquell moment van ser una sensació molt estranya perquè feia tant que no hi anàvem que resultava, per dir-ho d’alguna manera, motivador.
A partir d’aquell dia tots els altres eren iguals: anem a la platja, anem a la piscina...
A la platja, aquest any, jo hi he anat infinites vegades: amb els meus amics, que ha sigut amb qui hi he anat més cops, amb familiars, gent que coneixia d’un dia...
El més trist va ser quan a la platja ja no es començava a estar tant bé com al principi de l’estiu, perquè ja es començava a aixecar la sorra, l’aigua era freda...
En fi que aquest estiu m’ho he passat molt bé, i espero que l’estiu que ve sigui igual o millor que l’estiu d’aquest any.

Sergi García 4tA

2 comentaris:

Guille ha dit...

Després de llegir la teva redacció, he tingut ganés de que arribés l'estiu: per anar... a la platja!!

quim cubarsí ha dit...

No tardaràs gaire a veure la teva. Aquí. Un quartet.