dilluns, 24 de novembre del 2008



Fantàstic estiu de sol, sorra i sal


Avançava lentament per la platja, marcant profundes petjades sota els meus peus. Havia començat la tardor i poques persones s'atrevien a nedar a l'aigua, més freda que de costum, per no dir ningú. Havien decidit substituir l'aigua salada del mar per la suor caient dels seus fronts mentre corrien pel passeig marítim.Vaig fixar-me en l'aigua: el seu aspecte era totalment diferent a feia poques setmanes. Era cristal·lina i, fins i tot, vaig divisar peixos acostant-se a la platja.Els meus ulls es van clavar als meus peus. Estaven arrebossats de sorra. La meva vista va distanciar-se d'on enfocaven, veient com n'estava la sorra de neta. Lliure d'ampolles amb -probablement- contingut alcohòlic, caixes de tabac buides i cigarrets ja fumats.Amb la tardor semblava que ningú hagués passat per aquí durant milers d'anys. Es respirava pau.Però... tot i així sentia enyorança. No podia evitar trobar a faltar els dies radiants amb un sol que gairebé et deixava cec; l'estrés que suposava haver d'organitzar un dia davant del mar; el contrast entre l'elevada temperatura de la sorra i la de l'aigua; els passejos al capvespre a la vora del mar... on són, ara, tots aquests moments?Em conformo amb guardar-los dins del meu calaix de records, on a la part frontal hi llueix "ubi sunt?".


Clàudia Escobar 4tA

9 comentaris:

GinaaA,_ ha dit...

Quim a mi no m' entra..
Em surt això:
La conexión segura ha fallado:


iescastellodempuries.xtec.cat usa un certificado de seguridad no válido.

No se confía en el certificado porque está firmado por sí mismo.

(Código de error: sec_error_untrusted_issuer)








* Puede ser un problema con la configuración del servidor, o bien que alguien está intentando suplantar al servidor.

* Si está seguro de que se ha conectado anteriomente a este servidor con éxito, el error puede ser temporal por lo que se puede intentar nuevamente dentro de un tiempo.







O puede añadir una excepción…

això no és normal...

quim cubarsí ha dit...

Gina, ves a la pàgina principal de l´IES Castelló d´Empúries i clica damunt del Moodle. Ja estàs a la pàgina, a dalt a la dreta hi ha una pestanya que diu entrar, intenta entrar, el programa et demanarà nom d´usuari i contrasenya. Entra el nom d´usuari i la contrasenya, mira que tinguis les minúscules, no es pot posar res en majúscula per entrar. Ves a quart, clica sobre el curs i després entra la clau d´accés. Prova-ho quan arribis de l´institut, si no et funciona envia´m un correu electrònic.
Sort!

GinaaA,_ ha dit...

Ei nois per els que us surti el mateix que a mi, ho he solucionat :) heu de prémer, (o puede añadir una excepción.)
D'acord?
Vinga fins demà :D!

Georgina Arnau 4rtA

GinaaA,_ ha dit...

Per cert després de o puede añadir una excepción, heu de clicar que si esteu d' acord o així i ja vureu com podeu!

quim cubarsí ha dit...

Georgina. no sé si amb la teva explicació la gent s´embolicarà. Primer que ho provin de la forma habitual. Com els ho vaig explicar jo, si´no funciona que et facin cas a tu.
Hauria de funcionar de la forma habitual!

claudia. ha dit...

Quim!
Vull respondre al tema de les lectures optatives al moodle, però no veig cap botó que digui respondre ni res semblant!

quim cubarsí ha dit...

Em sembla que has de clicar sobre Benvinguda qe és la primera entrada i després contesta a la dreta del text, a baix. Un cop hagis clicat contesta podràs començar a escriure la teva resposta.
Potser, però que ara estudiïs Socials.
Una altra cosa, em sembla que hem coincidit els dos a la mateixa hora en el Moodle, si t´has baixat el treball has de tenir en compte que hi ha una versió nova i que ara està penjada i és la vàlida. Ho sento, sóc molt nou en això i a vegades cometo errors.

roser ha dit...

Quim, a mi em passava el mateix error que la Georgina i l'Antonela i tots els que no poden entrar, i jo vaig fer algo semblant a la Georgina.
Però a dins el blog no es pot comentar, no hi ha cap lloc que posi resposta, ni comenta ni res (i dins de les lectures, benvinguda, tampoc.)
Mira d'entrar-hi com a alumne, avere si ho veus i ens ho pots explicar.
Fins demà!

claudia. ha dit...

El problema és que no veig cap botó que digui contesta. Només n'hi ha un que diu quart i et torna al menú del curs.
I en el cas que hi hagi alguna resposta, tampoc la veig.