dilluns, 24 de novembre del 2008

FANTÀSTIC ESTIU DE SOL, SORRA I SAL
El 21 d’agost de 2008, vaig conèixer la felicitat, tot va començar quan vaig anar de vacances amb la meva família, al Carib.
El nostre hotel era fantàstic, tot era qualitat i luxe, ja em volia quedar a viure allà per tota la vida.
Aquest mateix dia va ser quan vaig trobar l’amor de la meva vida.
Ella era molt bonica, quasi perfecta. Era allà: a la recepció de l’hotel, amb el seu gosset blanc, deixant les claus de la seva habitació. Anava tota vestida de blanc i el cabell agafat amb una cinta de color blau cel.
Em vaig sorprendre a mi mateix acostant-m’hi i preguntant-li d’on era; jo que sempre tinc tanta vergonya amb les noies, però amb ella era diferent.
Li vaig explicar que venia amb els meus pares i que no coneixia ningú i que segur que m’avorriria molt i que si li semblava bé, podríem quedar per veure la ciutat i jugar a tennis.
La setmana va passar ràpidament, ens ho vàrem passar d’allò més bé. Ara estic a casa recordant totes aquells moments, veient les fotos que ens vàrem fer junts i pensant que la trobo molt a faltar.

Quan tanco els ulls i em concentro molt, puc sentir el soroll de les onades, el seu riure, l’olor de la sal del mar i del seu perfum...
El pitjor de tot és que no ens vam poder acomiadar perquè el darrer dia jo la vaig convidar a sopar al restaurant de la platja, però no sé per quina raó no va aparèixer.
Ara estic intentant trobar-la, preguntant i fent contactes, amb aquell hotel i les persones que la coneixien, faig l’impossible per trobar-la. Aquest és el meu somni. Fins que no l’aconsegueixi no pararé.

Guillem Cordon 4tA