dimecres, 12 de novembre del 2008

UN ALTRE QUADRE SORPRENENT


10 comentaris:

roser ha dit...

Oh! és molt original. Sembla que el noi que va posant pedres, les posi perquè quan la noia es desperti, estigui en un altre món, com si fós el seu somni. M'agrada!

Roser;

GinaaA,_ ha dit...

M' encanta millor que el de l' altre dia de veritat :)
És tot :D

Georgina

Guille ha dit...

Hola, sóc la mare d’en Guillem.
Aquesta tarda m’ha dit la nota de l’examen i estava bastant PREOCUPAT i jo també.
No sap explicar-me en què ha fallat i m’agradaria saber-ho.
Gràcies, per a qualsevol cosa, estic a la teva disposició.
Ma. Lluïsa.

claudia. ha dit...

És del mateix autor que els dels altres quadres? Com es diu?
No és que em fixi massa amb els quadres, però aquest és molt impactant.

sara ha dit...

Molt maca la foto! es molt impactant però més que res sembla una il·lusió optica, perquè jo al principi em pensava que era el terra de la casa jaja!

vinga fins demà!

quim cubarsí ha dit...

És del mateix autor, Clàudia, però de moment em guardo un as a la màniga. No vull dir qui és ´autor perquè així en puc anar penjant.
Sara, has vist com finalment has pogut entrar en el bloc. Ho veus com no era tan difícil. Benvinguda!
T´ho dic perquè em sembla que és la primera vegada que passes per aquí.

Nico ha dit...

Hola Quim sóc en Nico, doncs sí és bo el quadre, que vols que digui si ja ho han dit tot (m'encanta, molt bo etc..) xD, però de debo crec que es bo i ja se de quin autor és no ho dic per si no vols que u sapiguen.

Adéu Quim si vols ja en penjare algún que a mi m'agradi de quadre.

claudia. ha dit...

Ahir ja vaig buscar l'autor, i ja havia vist altres quadres seus que no sabia que eren d'ell!

Sergi ha dit...

Bones de nou Quim..
A mi més que sorprenent em sembla interessant, perquè sembla el somni d'algú, com si s'estes imaginant el que li agaradaria o voldria fer.

Dew..

*SeRgI 4A*

David Mostazo ha dit...

Molt original el quadre Quim.
I ara entenc lu del altre quadre que deien que els hi agrada més aquest o l' altre. OK
ADEU!

DAVID