dilluns, 24 de novembre del 2008


Fantàstic estiu de sol, sorra i sal
Aquest estiu no he anat moltes vegades a la platja, només hi he anat unes deu o dotze vegades, més o menys. Algunes d’aquestes estades a la platja han acabat negativament (plovent o amb una sortida massa aviat). La resta de l’estiu l’he passat a casa, davant l’ordinador o amb altres coses. Ha estat bastant monòton, no com els estius de fa uns anys, més o menys fa cinc o sis estius, sempre anava a la platja. Al meu germà abans li agradava anar a la platja, jugàvem junts, ens ho passàvem bé... però al cap dels anys la cosa ha canviat. Vam deixar d’anar-hi perquè va començar a sortir amb amics i a mi, les noves tecnologies d’aquell temps em van captivar. Em passava hores senceres jugant amb una Game Boy, tombat al sofà.
Vaig tenir estius més sociables, per exemple, l´estiu de fa quatre anys, l’estiu de l’últim curs de Primària. En aquells temps vivíem en un pis a Castelló perquè a casa nostra s’hi feien obres d’ampliació. Aquell estiu va ser fantàstic, va ser quan vam comprar la nostra gossa, la Cuca, una yorkshire. Cada dia quedava amb els amics, perquè les cases estaven molt a prop, i sortia al poble a passejar. Però les coses van canviar quan vaig tornar a Castelló Nou. Ja no és tan fàcil quedar amb els amics i no hi ha molt a veure a Castelló.
Adrià Martínez 4tA