dilluns, 24 de novembre del 2008

FANTÀSTIC ESTIU DE SOL, SORRA I SAL
Trobo que aquest estiu ha sigut molt diferent als estius passats. Esperava impacientment que comencés pels dies de vacances i de festes.
He passat la majoria dels dies a la platja, amb les amigues i, a vegades, amb els amics. Hi anàvem de bon matí fins a la tarda. Ens passàvem hores xerrant, ens banyàvem, passàvem pel supermercat i en ho passàvem bé. A la nit anàvem a fer voltes pel poble i així eren tots els dies de la setmana.
Després venien les nits de festes al poble, que per mi era el millor perquè em trobava gent que a causa de les vacances feia temps que no veia.
A part d’això, he fet un petit viatge a Galícia, amb la família a desconnectar una mica. He estat una setmana visitant molts llocs d’allà. Però s’acabaven els dies i havíem de tornar, amb poques ganes, perquè s’hi estava molt bé i el viatge era llarg.
Els dies següents vam començar vòlei amb totes les noies de l’equip i vam començar a la platja. El primer dia que vam anar-hi, vam conèixer molts nois de Roses, alguns eren d’Argentina. Em feia molta gràcia com parlaven amb accent argentí, ja que jo l’he perdut una mica i ja no hi estic acostumada. Ens van caure molt bé i vam començar a anar-hi més sovint per veure’ls.
Durant aquells dies em passava totes les hores fora de casa. Sempre amb les amigues, teníem sempre preparats plans pel dia següent
Per tancar les vacances vam tenir les festes de “Terra de trobadors”(els medievals). Tres dies que es viuen com si tornéssim a l’Edat Mitjana. Tot el dia per les places fan espectacles de lluita, de malabars, paradetes artesanes, etc. Però el millor dia va ser el diumenge quan feien el mercat típic de tots els anys on venen moltes coses i ve molta gent d’altres llocs.
Ara mateix trobo a faltar aquells dies de Galícia... La tranquil·litat que hi havia, els llocs que són completament verds, els “amics” que amb pocs dies vam fer, la plaça del poble, les botigues del centre, etc. Galícia m’ha agradat molt i espero poder tornar-hi l’estiu que ve i conèixer altres llocs.
En general, aquest estiu m’ha agradat moltíssim, cada dia fent alguna cosa diferent i sempre gaudint de tot.
Espero que l’any que ve torni a ser així o encara millor.

Antonela Santillán 4tA

antonela13 ha dit...

Si ara acavo de veure la redacció que l'has penjat aqui. Trobo que és molt normal a les de més no?
Quim que la pàgina continua igual, nosé si als altres companys els hi passa el mateix..
Fins demà;)

quim cubarsí ha dit...

La Roser tenia un petit problema al principi, però ja l´ha solucionat.
L´Ariadna també ha pogut entrar-hi.
No ho sé deu ser alguna cosa del teu ordinador o del teu internet, ja miraràs de solucionar-ho. Parla amb algú que entengui d´informàtica. Per exemple en Lluís Riera.
Mira abans que hagis entrat tota la contrasenya sense majúscula, etc

GinaaA,_ ha dit...

Quim m'has enviat un correu però no veig on és ni la contrasenya ni el nom d' usuari...