dijous, 16 d’octubre del 2008

REDACCIÓ



Get a Voki now!

16 comentaris:

claudia. ha dit...

Sembla fàcil... ja veurem què surt després!
De quantes línies ha de ser, més o menys? O no hi ha límit?

quim cubarsí ha dit...

No hi ha límit si és que necessites una redacció il.limitada, jo valoraré les 150-200 paraules. Espero però que en cas que escriguis una novel.la no decaigui a partir de la paraula 201.

Sergi ha dit...

Buenoo Quim com diu la meva companya no sembla molt díficil però siusplau no en posis moltes d'aquestes es que són un rollo.. jeje

Bueno DeW

SeRgI 4RT A

roser ha dit...

Quim! bé, a la redacció, no podem descriure res sobre el paissatge,no?
Esperaré l'enquesta de les mantis, per demostrar que son molt maques jajaja
si més no, és normal que un pis d'estudiants d'ambientals en tinguin, oi?
fins una altre!

GinaaA,_ ha dit...

Claudia serà fàcil! bé això espero...jaja

Per cert el pròxim dia comenteu alguna cosa més interessant, nio sobre la mantis per favor!
Un lloc o un altre animal però la mantis religiosa, que es menja el mascle..pff.

Ven mirat és original que per mi conta moltissím!

PD: podries fer que l' Artur parlés més clar i lent? es que fins a la cinquena vegada d' escoltar-lo no he començat a entendre el que deia...:)!

Georgina Arnau 4rtA*

roser ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
claudia. ha dit...

La meva curiositat d'algunes alumnes de passadissos em porta a interessar-me i fer un petit estudi sociològic sobre la vostra relació amb els animals de companyia. T'agrada l'amantis?

pensava que no series capaç... aaagh!

segur que a tothom li agrada la mantis, amantis, pregadéu o com es digui!

roser ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
roser ha dit...

respecte per les pobres mantis que tothom els hi té mania, gina!

pobretes, si són maques!
i això de menjar-se els mascles...és la seva manera de ser
potser elles pensen (si és que pensen) "carai amb els humans, que mengen altres animals i fins i tot cargols"

Definitivament; les mantis són maques, curioses i t'hi pots passar hores mirant-les :D

Està clar que, si a l'enquesta tan sols una persona ha dit que les mantis son maques, aquesta sóc jo, pero espero no ser la única que pensa igual T.T

i Quim, no tan sols pels passadissos, portàvem desde la plaça de l'església jo dient que eren maques, i ella dient que no..jajaja

stefi ha dit...

L'he hagut de escoltar un parell de cops per entendre el que deia. Parla força estrany aquest Arnau!
Sembla fàcil ;)


ah, per cert, no saps com em vaig alegrar quan ens vas dir que no fariem allò del poema davant de la càmera jajaja
ens veiem Dilluns Quim!

quim cubarsí ha dit...

Primer de tot, em sap greu, però l´Artur, que no Arnau, Steffi, encara que jo li he canviat el nom no pot parlar més a poc a poc. L´haurem de rebatejar si voleu que es digui Arnau o entre tots li podem trobar un nom. Igual faré una d´aquestes enquestes o obriré un forum per buscar-li nom.
Roser, crec que és normal que en el pis d´uns estudiants de Ciències Ambientals tinguin Mantis. A més, t´he de dir que en el cas de persones que tenen horts ecològics o orgànics a casa seva tenen Mantis o marietes perquè són insectes beneficiosos. Funcionen de la mateixa maneres que els plagicides, però sense efectes secundaris en la salut de les persones que s´alimenten de l´hort.
Si sembla fàcil, però escriure bé i que la història tingui una bona estructura i sigui diferent i enganxi és molt difícil. Són tres possibles històries que han de passar en una platja, un bosc o una nit de tempestaa ciutat.
Ah! per cert jo també em defineixo: a mi la Mantis també m´agrada i la prefereixo als gossos amb puces, però no puc opinar sobre el tema dels koales.

GinaaA,_ ha dit...

Stefi sort que ho posa amb el nom ven gran per que sinó no sé que hauries fet..

Per cert Roser la mantis és fastigosa, no sé que li trobes, Clàudia estic amb tu!



Georgina Arnau 4rtA*

Guille ha dit...

El blog a millorat molt Quim, ara si que es molt més interessant i entretingut.

Sobre la mantis, doncs que m'agraden molt, però prefereixo altres animals com el gos o el gat.

No he pogut comentar abans ja que se'm va espatllar l'internet, no tenia connexió.

Res més em posaré a fer la redacció i després a estudiar socials, que tenim examen.

Ja ens veurem, von cap de setmana a tothom!!!

(guillem cordon fernandez

Marcel ha dit...

Pero Quim no pudem dir res de l'escenari escollit, per que jo havia pensat començar amb per exemple: Vora la costa hi havia...
No es vàlid?

Marc ha dit...

Ostres Quim, cada vegada ens ho poses més difícil eeeehhh!!!

Si no hi ha més remei la faré, jeje

Vagi bé!!!

Nico 4a ha dit...

Quim la redacció, l'he fet narrativa però amb una introducció una mica descriptiva per situar-nos en la història. A mí les mantis no m'agraden i tampoc gaires insectes prefereixo els animals més grans com els gossus.

Adew a tots bon cap de setmana.
Nico