divendres, 17 d’octubre del 2008

A CAVALL DEL VENT

Feia uns dies que sempre que entrava en un supermercat en concret, del qual no diré el nom, sonava aquesta cançó. Podria dir que em perseguia. No sabia qui la cantava, no en sabia el títol,... I cercant pels camins planers i també pels aspres, he anat a parar a ella. I ara puc assegurar, no sé si musicalment és bona, que m´ha enganxat, la tornada enganxa,i m´agrada. Han sabut fer que m´agradi.
I tu, què en penses de la cançó? També t´enganxa? També t´ha perseguit? Des de bon principi sabies qui la cantava?

12 comentaris:

GinaaA,_ ha dit...

Si, si que sabia qui la cantava, però no em preguntis com...
em sembla que és per que em sonava la veu o així...
I respecte allò que posa de que en Lluís Llach no està de moda...i que tothom seguint tendències la veritat és que a mi m'agrada, a l' iPod tinc un parell o tres de cançons seves...
-Que tinguem sort ( me la vaig descarregar després de veurela al blog, pero aj l' havia escoltat
-Viatge a Ítaca(la meva mare me la va recomanar)
-Cançó sense nom(recomanada)+



Bé això és tot!



Georgina Arnau 4rt*

GinaaA,_ ha dit...

Per cert notícia a castellà tenim blog per els que no se'n havien adonat que per cert sou tots...

Nomès era això i que també heu de comentar!

http://cuartocrecienteacastello.blogspot.com/

Georgina Arnau 4rtA*

Niko ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Niko ha dit...

Alo a tothom, bueno Quim aquesta canço ja l'havia sentit, no se si ens la vas ficar tu a la classe o què, però segur què l'havia sentit. Per mi la canço te força bon estribillo i si enganxa una mica està bé. No sabia qui la cantaba i tampoc penso que hem persegueixi, o potser si??

Adeu a tots ja que suposo que més d'una persona es llegira el meu comentari per veure si copiem algú jeje.

Nico: Merci per lo del blog gina, no m'enrecordaba qualsevol cosa d'aquestes la gent que deixi comentaris recordant'ho.

quim cubarsí ha dit...

Gina, en Mario i jo potser t´haurem de contractar com a secretària, però ara veig que potser també ens series útil com a publicista.
Gràcies a tots per participar i deixar comentaris.
Nico, qui t´ha de copiar?

ignasi ha dit...

Jo també l'habia sentit moltes vegades, i m'agrada molt.
I ara a fer la redacció que en ha dit que fessim l'artur.Dew

roser ha dit...

L'havia sentit alguna vegada aquesta cançó... a la radio o aixi

Enfi, vei que hi ha gent que te els fums molt alts per aqui...oi nico? ajjaj

antonela49 ha dit...

A mi m'encanta la canço. L'he sentit tot l'estiu a la ràdio, Manu Guix.
Com es que l'has penjat?
Fins dilluns Quim!
Antonela S.

quim cubarsí ha dit...

Antonella, l´he penjat pel fet que explico a l´entrada i perquè he anat a parar a aquesta cançó buscant la cançó de Lluís Llach "Que tinguem sort".

Guille ha dit...

La cançó es bona i molt agradable, no m'estranya que ens agradi a quasi tots.

Abere si posem altres cançons més conegudes.

Res més!!

quim cubarsí ha dit...

Guillem, què t´agradaria que sonés en el bloc? Demana música en català!
La gràcia suposo que és donar a conèixer grups que no són famosos. Tot i que en Manu Guix és molt conegut. Va passar per "la Académia".

Guille ha dit...

Doncs, no se. Els pets no estarien malament, amb els pets em refereixo als cantants no a....