dimecres, 15 d’octubre del 2008

CAMINS ASPRES vs CAMINS PLANERS

Escolteu aquesta cançó que està plena de poesia. Referència a la metàfora del poema Lo Comte Arnau de Jacint Verdaguer que avui hem comentat a classe. Per Lluís Llach veureu que els camins són planers a Que tinguem sort.



LLUÍS LLACH vs MANU GUIX

Per tots aquells o aquelles que feu: Ecsssss! En Lluís Llach! perquè no és modern o simplement per un total desconeixement de la importància d´aquest figura de la Nova Cançó. Aquí teniu una versió de Manu Guix ( que em consta que vàreu veure al Festival Acústica de Figueres.



LLUÍS LLACH vs WILDSIDE

I si encara no en teniu prou, una altra versió de la mateixa cançó de Wildside. Si hi ha tantes versions d´una mateixa cançó deu ser que és molt popular. Per tant, em sembla que el meu deure és donar-vos-la a conèixer.

3 comentaris:

GinaaA,_ ha dit...

Quins records aquesta cançó!
Recordo que el meu pare sempre la cantava, Lluís Llach és un dels seus cantants preferits i de tant en tant la cantava, això va fer que me la aprengués, ara per això ja no la canta tant..Va ser una cosa semblant al que em va passar amb la cançó de el meu avi va anar a Cuba, de tant cantar-la el meu avi sem va enganxar.. :)!

I en el cas de Lluís Llach vs Wildside és preferible la canço original i lenta, tampoc deixo de costat que estigui bé però m' agrada més la "real"..

Això és tot per avui :P!

Georgina Arnau 4rtA*

Guille ha dit...

Jo mai havia sentit a parlar d’en Lluís Llach o d’en Wildside, però reconec que les seves cançons son molt bones i originals, res més que m'agraden.

Nico 4a ha dit...

Sí estàn bé. Són originals i aquests vídeos et recorde'n una mica la infantesa i els familiars.
Canta molt bé en LLuís LLach, Wildside: avera si tens alguna versió més.

És tot.

Nico 4a