dimarts, 7 d’octubre del 2008

BENVINGUDA


Get a Voki now!

29 comentaris:

GinaaA,_ ha dit...

Bé, deixar clar que és força divertit poder participar al blog, es semblant a l' any passat però amb llengua castellana amb la Mª Rosa Oliveres, es tractava de posar un comentari a mesura que anaves llegint els capítols del llibre.

També dir que en Jordi és molt original però una mica "freak"...

-No trobes Quim?
Jo provaria de vestir-lo d' una altra manera i sense "bigotillo"!

I per acabar l' examen de demà sorpresa em... no el trobo bé, ara mateix estic mirant-me el llibre i fent elresum a l' ordinador per després imprimir-lo i ho trobo massa llarg però què i farem...vaja aixó es tot.




Georgina Arnau 4rtA*

antonela4 ha dit...

Trobo que està molt bé la pàgina per tot l’ho que anirem fent, per les eines que hi han d’ajuda, diaris, etc.
Respete en Jordi... Avera si ens cau tant bé com dius.

Estic am la Georgina... Espero que no sigui molt difícil l’examen de demà i avera com va. I ara, intentar veure el video de Ramon Llull.
Fins demà!

Antonela S.

HELENA ha dit...

Hola! Em sembla molt bé això del blog, en Jordi és molt simpàtic...
Però, no sap dir res més?
Enfi, jo també espero que el suposat examen sorpresa no sigui gaire difícil.
Fins demà.

Helena

sOgA! ha dit...

Es molt guapo aquest en Jordi, però l'hauries de vestir no tant "heavy" i estaria més guapo enacara.
A mi això del bolg em sembla una mica tontería per què això dels deures ho podries dir a classe i seria tot més fàcil però en fi és el que hi ha.

Bueno Quim et dixo que he de fer tots els deures que has deixat avui.

ADEU.


Sergi 4rtA

Laura16 ha dit...

És ben fet el blog..però encarea le falten coses..
Del Jordi que puc dir,..és molt divertit...serà la nostra mascota

Que del examen ''sorpresa´'' de demà espero que no sigui dificil
Fins demà!

stefi ha dit...

M'agrada aquesta idea del blog,
pot ser divertida.
Trobo que és graciós com parla en Jordi, sembla un robot, el que no em fa tanta gràcia és que ens digui els deures que hem de fer, encara que millor, perquè aixi no els hem d'apuntar a l'agenda...
Encara que m'agrada la idea de tenir un blog per nosaltres, el que no em fa gaire el pes és veure els vídeos aquí penjats i que després els pugui veure tothom.
Bé doncs, espero que no sigui massa difícil l'exàmen de literatura!
Ens veiem demà!



Stefi G.

David Mostazo ha dit...

Per fi!!!!
Ho he trobat, no ho trobava on posar els comentaris pero ja hu he trobat.

Però aquest en jordi es una mica heavy, va vestit molt rao, però també es molt divertit perque mai havia vist un ninu que tu el pots programa pperquè digui lo que tu vulgis.

Buenu marxo a mirarme "l' examen sorpresa" que hi haura demà.

Adeu.
David mostazo 4rtA

lisa ha dit...

Eis!!! Aquest blog esta molt ben fet, lo únic que no m'agrada es en Jordi... El podies haver posat mes guapo,es molt heavy.

A mi no em sembla be que dema fem un examen "sorpresa", perque es molt i no tenim molt de temps per estudiar. Fins demà!!!!!!!!!

Marcel ha dit...

Aquest Jordi no em cau pas malament però té la pinta de ser una combinació d'origen molt rar, a part de la seva pinta heavy.
La pàgina està molt bé ja que hi ha informació necessaria per deures, treballs entre altres coses.
Espero que l'examen de demà no sigui mol difícil

Marcel Lenz 4rt A

Marcel ha dit...

Aquest Jordi no em cau pas malament però té la pinta de ser una combinació d'origen molt rar, a part de la seva pinta heavy.
La pàgina està molt bé ja que hi ha informació necessaria per deures, treballs entre altres coses.
Espero que l'examen de demà no sigui mol difícil

Marcel Lenz 4rt A

noemi ha dit...

Doncs què dir?
Que trobo molt bé aquesta idea del blog, es bastant pràctic i crec que ens podrà ajudar a estudiar i a fer els deures. Respecte a en Jordi... t'ho has currat eh Quim! Vaja pintes que porta...
Espero que no posi tants deures com tu!

Porto tota la tarda estudiant literatura i encara no em se ni la meitat... això és molt llarg!

I com diu tothom; que l'examen no sigui gaire difícil!

Espero que ens vagi bé a tothom!
Molta sort!



Noemí M.

claudia. ha dit...

La idea del blog m'agrada, a veure com va durant el curs...
Tot i així, ara mateix en Jordi sembla una mica freak amb aquesta roba...

Apa, me'n vaig a repassar, com tothom! I també com tothom, espero que no sigui gaire difícil la prova...

Fins demà!


Claudia

Guille ha dit...

Quim, la pagina Web esta molt be, tot està ven organitzat i tot molt bonic, però el que més em desagrada es en Jordi, es una mica "sosso", res de divertit, però ja m’acostumaré.

La secció d’eines digitals, la trobo molt bona i interessant, ja que pots trobar molta informació fàcil i ràpidament, sense haver de buscar pel google i tardar en trobar l'informació desitjada. A més a més ens facilita si em de fer alguns deures o exercicis que no entenem molt bé.

Les noticies de la xarxa també a estat una bona idea.

Res més, ara a repassar per l’examen sorpresa de demà, espero que el fassis ven fàcil.

Salutacions!!

GinaaA,_ ha dit...

Que originals que sou, visca la originalitat!

roser ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
roser ha dit...

jordi freaaaaak! (ja quan n'explicaves l'existència aquest matí, tenia tota la pinta de ser-ho jaja)

M'agrada m'agrada!
enfi, respecte el primer comentari de la georgina, lexamen sorpresa...a mi tampoc em fa gaire el pes, pero que hi farem ...
i respecte el de l'stefy,, ami aixo de que tothom ens pugui veure recitant el "quan lluny damunt les ones...." tampoc em fa gràcia (sort que no es coneix l'existència d'aquet blog en la majoria de la gent! jajaj)

fins demà!

iban ha dit...

Bé Quim que tal?
Jo també opino el mateix que la Georgina, que l'examen de demà és injust però bé que li em de fer...

A i molt gracios aquest d'en Jordi...
el que passa és que li hauriem de canviar la vestimenta....però està bé!
Apa Quim fins demà!Adeu!!

MIKEL ha dit...

Quim està molt bé aquest d'en jordi.Però com ja han dit és bestant rar, i que fa amb ulleres al teatre és ben boig.
Em pensaba que seria deiferent, més senzill.

Miquel Isern

Adrià M. ha dit...

Dons no ha estat tan difícil l'exàmen, encara que hi ha hagut parts que em confunien una mica.
Respecte al blog està mol bé, les eines d'ajuda ajuden bastant (osinó no es dirien eines d'ajuda...).
En cuant en Jordi... ja no ens hauràs de sentir queixar-nos dels deures que ens posaràs Quim, ja que ens el dirà aquest paio. Encara que l'endemà potser si que sentiràs les queixes.
Espero que no et passis amb el deures i treballs!

Adrià M.

ariadna ha dit...

M’ha fet gracia en Jordi, jaja. Però la veu que té és una mica agobiant.
M’he estat mirant el blog, i crec que es una forma de fer els exercicis de classe, etc... Més entretinguda i divertida.
Espero que no ens posi gaire feina en Jordi eh! Jaja.
Respecte a l’examen d’avui, no era difícil, però com podràs comprovar, no amb va donar gaire temps a estudiar i suposadament hauré suspès. En fi, ens veiem aviat!

Ariadna Fernández Martos

xavi ha dit...

Eis, això del bolg esta molt bé, perquè és una manera diferent de que ens poguis posar deures i no és tan aburrit com escriure a mà .
El nou look d'en Jordi està millor que el pasat.
Però amb l'examen d'avui tas pasat Quim

xavi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
andre ha dit...

El blog esta ben fet, pero en Jordi no em cau massa be perque segurament ens posara deures.Penso que si li treuries les ulleres i en bigoti tindria mes bona pinta.

El examen no era gaire dificil.Espero treure una bona nota.

deww!!!



andrei 4rtA

Irene ha dit...

hola quim, m'estat mirant el flog i mola! es molt divertit aixo... Al principi en pensaba que seria un pal pero es molt original ;) i tambè hi han moltes eines que ens poden ser útils, como aixo dels diaris,etc..
I respecte en jordi, no tinc res en contra d'ell m'agrada així con es! no els hi fasis cas vale?
ja està!

ADEU QUIM.








LAURA CRISTINA CORTES ALVAREZ 4rTA*

Marc ha dit...

Bones Quim!!!

En Jordi te bona pinta pero de moment no el puc escoltar perquè no tinc so a l'ordinador xd!!!

Vinga fins dilluns!!!

HELENA ha dit...

Hola!
No m'enrecordava de la contrassenya de l'altre compte i me n'he hagut de fer un de nou.
Per cert Quim, a l'examen no em vaig recordar de posar el meu correu, així que te'l deixo aquí:
helena_sc4@hotmail.com
Ah! Jo també opino que l'Artur és millor que en Jordi, esque era una mica "friki"...
Ens veiem dilluns

Helena

NicO ha dit...

Bones Quim, arribu una mica tard jeje, bueno ja tu he explicat, què hem fallaba el wifi i això però wenu el blog està força bé, però nose jo preferiria que ens donesis tu els deures i no tenir que venir aquí pero bueno.
Aix`s'ha de dir Quim que et vas passar amb l'exàmen jo no havia estudiat perquè pensaba que ho deias de broma, hi ja veig que no encara què e respost algú perquè escoltu a classe jeeje.
Bueno ja ens vurem DEW

NicO ROsillO

zaka ha dit...

Hola Quim., això de tenir un bloc esta be per fer coses diferents a les de sempre. Però per fer-lo servir per ficar els deures no em sembla una bona idea.

Greta ha dit...

Hola Quim!

Bueno, penso que aquesta idea de crear un blog està molt bona. Ara ens ajudarà d'estudiar,per fer deures,treballs,etc. Pero una cosa, veig que tots pensen que els deures millor que fiques a classe ;D aixó serà més fàcil.
Uf..aixó que jo vaig escriure es una mica curt ;D pero bueno..altra dia escriuré més ;D

Doncs fins dimecres!

Greta 4rtA